Kreatinas : Kas Tai Yra

Kreatinas : Kas Tai Yra

Kreatinas – vienas iš labiausiai ištirtų ir veiksmingų priedų. Jis padeda vykdyti fizinę veiklą, greitai suteikia energijos. Kreatinas taip pat pagerina protinę veiklą.

Kreatinas tai organinis junginys gaminas organizme. Ji saugo fosforo grupes, kurių sudėtyje yra fosfatų, fosfokreatino pavidalu. Fosfokreatinas atiduoda energiją, gaunamo krūvio metu. Šis poveikis sukelia jėgos padidėjimą po kreatino panaudojimo ir gali būti naudingas smegenims, kaulams, raumenims ir kepenims. Didžioji kreatino nauda yra šio mechanizmo rezultatas.

Kreatiną galima rasti kai kuriuose maisto produktuose, daugiausia mėsoje, kiaušiniuose ir žuvyje. Kreatino papildai suteikia daug naudos sveikatai ir turi nervus ir kardio apsaugančias savybes. Jį dažnai naudoja sportininkai, kad padidėtų tiek galia, tiek liekna masė.

Skrandžio spazmai gali atsirasti, kai kreatinas vartojamass be pakankamo kiekio vandens. Viduriavimas ir pykinimas gali atsirasti, kai vienu metu suvartojama per daug kreatino, tokiu atveju dozės turėtų būti išmėtomos visai dienai ir vartojamos su maistu.

Kaip vartoti
Rekomenduojama dozė, aktyvūs kiekiai, kita informacija

Rinkoje yra daug įvairių kreatino formų, tačiau kreatino monohidratas yra pigiausias ir efektyviausias. Kitas variantas yra mikronizuotas kreatino monohidratas, kuris lengvai ištirpsta vandenyje ir gali būti praktiškesnis.

Kreatino monohidratas gali būti papildytas organizme naudojant “užkrovimo fazę”. Jei norite pradėti užkrauti, paimkite 0,3 gramo produkto, kūno svorio kilogramui per dieną, 5-7 dienas, po to sekite bent jau 0,03 g / kg per parą tris savaites (jei važiuojate dviračiu) arba neribotą laiką (be papildomų pakrovimo fazių).

80 kg žmogui reikia 25 g per dieną pakrovimo fazėje ir 2,5 g per parą, nors daugelis vartoja 5 g per parą dėl mažos kreatino kainos ir galimos didesnės naudos . Didesnės dozės (iki 10 g per parą) gali būti naudingos žmonėms, turintiems didelę raumenų masę ir aukštą aktyvumo lygį.

Skrandžio spazmai gali atsirasti, kai kreatinas vartojamass be pakankamo kiekio vandens. Viduriavimas ir pykinimas gali atsirasti, kai vienu metu suvartojama per daug kreatino, tokiu atveju dozės turėtų būti išmėtomos visai dienai ir vartojamos su maistu.

Populiarus Kreatinas Creatine 5000

Informacijos šaltinis

Parašykite komentarą

Close Menu